Tangan aku ke ni??


orite...ni aku nak tunjuk skit tgn aku yg membengkak semacam...benda ni jd mase weekend aritu...mase tu aku pg ke genting view resort...ade acara skit...tgh2 syok setup tempat utk outdoor aktiviti tetiba je tgn aku jd gatal....mase tu tgk aku takde la membengkak macam tu....tetapi 1 bdn aku penuh ngan bintat2...tp tak lame bintat tu....pastu terus hilang tp meninggalkan kesan merah2 kt bdn aku....mase bintat2 tu penuh kt bdn aku tgk dah macam monster plak aku ni....bila mlm je tgn kiri aku mula bengkak skit....tp time tu still leh menggenggam lg...jd aku sekadar letak la minyak hangin je...tp esok pg je terus membesar...nak genggam pon takleh sgt....jd aku terus mandi, mkn dan terus merempit blk umah aku....sesampai je umah aku terus suruh bini anta aku pg klinik....pg klinik doktor kate mayb kena geget serangga dan terus menyebabkan aku alergik....tak pasal2 kena cucok kt bontot...sakit plak tu...aku rase doktor tu tak pandai cucok la...die ckp dlm sehari leh surut bengkak tu...tp bile pg isnin tu aku tgk tak surut lg bengkak tgk aku, aku terus ajak bini aku pg klinik lain plak...bukn ape takut ade kesan yg tak sehat kt tgn aku nnt....pg klinik lain pon kena cucok gak kt bontot...tp dpt la aku mc 2 hari....syok tu....jd kira2nye aku jd la suri rumah sepenuh masa selama 2 hari dr ari isnin smpi ari selasa aritu.....adeh...

0 comments:

Your Ad Here