Sepi The Movie


orite...pd ari sabtu aritu aku berkesempatn utk menonton cerita SEPI arahan kabir bhatia bersama bini aku dan kakak ipar ku...SEPI telah aku tonton di GSC Alamanda Putrajaya....aku bajet mesti tak ramai yg menonton...tp rupenye hampir penuh gak panggung...yg tak penuh cume seat depan je....sesape yg telah menonton cerita CINTA dan meminati cerita tu mesti akan menyukai cerita SEPI ni....aku suke cerita SEPI ni kerana ramai pelakon yg menarik cam nasha aziz, vanidah imran....di tambah lg ngan afdlin shauki yg berlakon....bertambah la best cite tu....pd aku sume watak di dlm crite tu memang menarik...nak nak lg watak Imaan yg dilakonkan oleh Baizura Kahar....ade sikit mengerikan watak die....pd aku penceritaan cerita ni memang best...memang bergeliga kepala si kabir bhatia ni...bleh bikin cincin...hhahaha...aku malas nak crite byk....korg tgk la sendri....drpd 10 bintang aku bg 15 bintang....sukati aku la...akunye bintang....hahahaha

0 comments:

Your Ad Here