Roti Canai ke Ni???



Orite..weekend ari tu aku pg 1 mamak kt bandar sunway ni..aku bungkusla milo ais 1, roti kosong 2..dlm 10 menit pon siap la itu order..skali kena 4 hengget..mahal nak mampos..maknanye milo ais tu 2 hengget..2 keping roti canai 2 hengget..ni dah melebihi drpd harga yg ditetapkan oleh KPDNHEP..nak kena komplen mamak ni..on the way back tu aku dah menyumpah dah restoran mamak tu..kuang hajau..tipuuuu..dah smpi umah..bukak itu roti canai dah tak rupa roti canai..aku tgk dah macam roti kirai..korg tgk la gambau kt atas tu..sekeping je yg aku dpt tangkap gambau..lg sekeping aku dah ngap..yg aku ngap tu pon nipis je..tgh die dah berlubang..aku menyumpah lg time tu..tp kali bukn dlm hati je..kt mulut skali.."b*bi punye mamak*..c3l@k@..ni sape roti yg tak abis mkn bg kt aku ni!!!"..dan aku terus bertekad sejak dr time aku tak mkn lg dah kt mamak tu..nak nak lg roti canai..korg mesti nak tau ape name mamak tu kan..orite aku bg tau..RESTORAN NASI KANDAR SUBAIDAH..padan muke ko mamak!!!tipu aku lg..

Sekian

ps: * yg kena maki adalah mamak yg bungkus roti canai aku sahaja..takde kena mengena dgn mamak di tempat lain..

2 comments:

KeMatZ said...

wahhhh kalau dah band kat situ mana lagi port nak mengeteh wehhh hehehehehehe

shah jahan said...

takpe..kalo ngeteh je tak jd masalah..janji jgn memilo ais ngan roti canai..

Your Ad Here