Perjalanan Hari Ahad

orite..arini ari ahad 17022008..cmne ntah leh tersedar awal lak..padahal ari ahad tu..mase utk bgn lmbt..kol 8 lbh dah bangun..hampeh tol..bangun2 terus tgj pc..tgk prison break yg aku donlod mlm smlm..sib baik dah siap..aku terus donlod subtitle terus layan..layan2 cite tu dah kol 9 lebih..terlupa ada hal nake na setel arini..mandi2 terus merempit pg umah akak aku kt ampang..kalo takde hal tak nye aku pg umah akak aku..dasar adik derhaka..kekeke..hajat nk pg kejap je..setel hal nak terus blk..tp kena mkn dulu lak..kena perabih mknn dulu lak..baguih gak..aku tgh lapo time tu..mkn mkn mkn..pastu lepak sat dah kol 12.15..pasni nak kena pg umah kematz lak..msg die ade kt mane..die ade kt umah..canteeek..terus merempit pg umah die kt pj 14 lak..

sesampi je umah die, budak ni ngan muke tak mandi ngan seluar 'peninju' die bukak pintu..lepak2 borak2 brok brek brok brek aku ajak kematz pg layan movie jumper..die roger je sebab die pon takde xtvt time tu..kematz terus msg si lauji ngan asin..diorg pon roger gak..terus beli online tiket kt OU cite jumper kol 5.40..pastu terus gerak pg OU..

waffle banana ape ntah..tak ingat name..

zoom dekat lg..kt tgh tu aiskrim..tepi tu pisang..

cokolat yg besau..tp takleh mkn lak..


besau gak cokolat ni..tp still takleh mkn gak..

ni lah pameran cokolat kt OU..

kt ruang legar OU yg kt new wing tu lak ade lak apekebenda ntah anjuran castrol sempena EURO 2008..ramai gak la kt situ..diorg ade wat futsal 1 on 1..ade main FIFA kt PS3..tggu punhya la lame nak try PS3 tu..sib baik la aku menang main game bola tu..kalo tak wat malu je sebab ramai yg tgk aku main..kekekeke..dah puas melepak kt situ kitorg pg mkn lak kt food court sementara nak tggu movie..aku mkn yg ringan2 je la..sebab rasa kenyang mkn kt umah akak aku terasa lg..aku mkn waffle banana jek..tgk gambau tu..sedap ak??? nyuuuuuuuuuum..dah abis melantak ronda2 lg OU tu sbb mase byk lg..tgh ronda tu ternmpak plak pameran pasal cokolat..aku pantang skit dengar cokolat ni..dah abis jengah pameran tu baru la naik atas pg kt GSC layan JUMPER...

cokolat fountain..sedap tu..

0 comments:

Your Ad Here