Hari ni Selasa 4 Disember 2007

Orite!! Ni adalah post yg 1st utk blog ni...Arini adalah hari Selasa 4 Disember 2007..Baru je naik keja arini selepas MC semalam akibat keracunan makanan pd weekend aritu..Hampeh betol la..Ni sume gara² melantak Chicken Chop kt depan Cathay cineplex CineLeisure Damansara jumaat malam aritu...Tempat tu ok la , nice..sesuai dgn lokasinya yg kt depan panggung wayang...Tp mknnnye cam haram...Memang patut la tempat kosong...Aritu yg ade; 1 family cina, aku dan awekku pastu tak lame ade la 1 couple cine masuk...Kompom Diorg pon kena keracunan makanan cam aku kena...wakaka...
Aku dah rase aritu ayam yg aku makan ade rase lain macam...Tapi aku wat dek je laa...sebab bila aku suap ayam tu kat awek aku die pon wat dek jek...Tak komen pape pon...Jadik habis la 1 pinggan Chicken Chop aku lantak malam tu...Tapi sok pagi je aku dah stat rase lain macam...Terasa nak muntah dgn rase Chicken Chop tu melekat lg kat tekak aku...Pastu berak pon caiiiir jek....Aku bajet takde pape la kot...Jadi kuar la ngan awek aku ari sabtu aritu...Biasa la weekend kan 'family day' utk aku...ekekekeke...Berbalik pade cite...Kuar ari sabtu aritu pon takde mood...Badan pon lembek je...Awek aku tanye bermacam² soklan kat aku...tp aku wat dek je...Tanye SEPLOh...Blom tentu aku nak jawab SATU soklan tu...Lastly die hangin la ngan aku haritu....Jd tercetus la peperangan...Dan aku pon cam biasa laa...Wat dek je....malas nak pujuk...TAK KUASA MAK!! auuuw...

1 comments:

KeMatZ said...

apa punya kelencut dah ending ko ni... buat aku gelak guling guling.... dah lahh gelak layan cirit or die....

Your Ad Here